Garantinis aptarnavimas


Jūsų įsigytam laikrodžiui gamintojas suteikia dviejų metų garantiją. Garantijos laiko skaičiavimo pradžia laikoma ta diena, kurią prekė perduodama siuntų tarnybai. Garantija galioja tik tuo atveju, jeigu pateikiama pirkimo sąskaita faktūra. 

Nemokamas garantinis remontas atliekamas gedimams, kurie galėjo atsirasti dėl gamyklinio broko ar nekokybiškų medžiagų panaudojimo. Gedimų priežastis nustato garantinio serviso meistras. Atskirais atvejais, jei laikrodžio negalima pataisyti vietoje, jis siunčiamas į gamyklą. Jei gedimo ar gamyklinio broko negalima pašalinti per protingą terminą, laikrodis gali būti keičiamas kitu.

GARANTIJA NETAIKOMA:

  • Apyrankės gedimams;
  • Iškritusiems akmenukams;
  • Sudaužytam, subraižytam ar įskilusiam stiklui;
  • Laikrodžio korpuso, karūnėlės gedimams;
  • Maitinimo elementams;
  • Spalvos pakitimams, nuo dėvėjimo atsiradusiems defektams;
  • Jei laikrodis buvo sugadintas dėl neatsargaus ir neatsakingo elgesio.